17.10 Kändis i Bollnäs

På förmiddagen idag har jag suttit i massa (ASVIKTIGA) telefonsamtal. Värsta upptagna tjejen. Haha. Näää. Bara sjukhussnack. Ganska roligt. Sjuksköterskorna på Bollnäs minns mig när jag ringer dit, dom är så söta. Och när jag kom dit första gången behövde jag inte ens säga mitt namn i receptionen, det första hon sa var "Sanna Nilsson, va?". Jag ba "Eh.. Ja....?". Åhhh.. Kändis!!!

Var på skolan en sväng, fick alla rätt på provet, MVGjävla barn som jag är. Nu har jag precis kommit hem och tackar Gud för att jag har taxi till och från skolan nu. Hade verkligen gråtit om jag skulle behövt hoppa på kryckor hem i ösregnet.




Jag: Ååh, måste städa rummet.. Ser förjävligt ut. Saker ÖVERALLT.
Josse: Ja, jag med. Jag måste bädda sängen!
Miss f-u-c-k-i-n perfect. Haha.  

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahaha älskarej

2011-05-17 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0